Trvanie kampane: rok 2018
Cieľ kampane: podpora predaja zdravotníckych potrieb a pmôcok na slovenskom a českom trhu.
Použité reklamné kanály:
- Facebook SK & CZ // správa firemných stránok + tvorba obsahu
- Instagram SK & CZ // správa firemných profilov + tvorba obsahu
- Sklik (Seznam.cz) // platené výsledky vyhľadávania na Seznam.cz
- Google Search PPC // platené výsledky vyhľadávania Google
- Google Display PPC // bannerová reklama v reklamnej sieti Google (tisícky web stránok)
- Google Gmail Ad // reklama v inboxe používateľov Gmailu
- Facebook Website Traffic // reklama zameraná na predaj sortimentu, ktorá bola smerovaná na podstránku s produktom vrámci webu unizdrav.sk & unizdrav.cz
- YouTube Bumper // reklama na YouTube so 6-sek. spotom
- YouTube In-Stream // reklama na YouTube pred inými videami
- Google Analytics // webová analytika & reporting