Trvanie kampane: október 2017 – máj 2018
Cieľ kampane: propagácia podujatia detského festivalu Festík
Použité reklamné kanály:
- Facebook // správa firemnej stránky + tvorba obsahu
- Instagram // správa firemného profilu + tvorba obsahu
- Google Search PPC // platené výsledky vyhľadávania Google
- Google Display PPC // bannerová reklama v reklamnej sieti Google (tisícky web stránok)
- Google Gmail Ad // reklama v inboxe používateľov Gmailu
- Facebook & Instagram Lead Ad // reklama zameraná na získavanie leadov vrámci súťaže o vstup do backstage a podpísané CD
- Facebook Website Traffic // reklama zameraná na získavanie návštevnosti, ktorá bola smerovaná na stránku eventu v rámci webu Festík.sk
- Facebook Event Promo // propagácia Facebookovej udalosti pomocou platenej reklamy
- YouTube Bumper // reklama na YouTube so 6-sek. spotom
- YouTube In-Stream // reklama na YouTube pred inými videami
- Google Analytics // webová analytika & reporting