Vilém Tetřev - digitálny marketing & reklama
  • Intro
  • O mne
  • Služby
  • Referencie & klienti
  • Kontakt
Facebook
LinkedIn

Detský festival Festík

Detský festival Festík

Trvanie kampane: október 2017 – máj 2018

Cieľ kampane: propagácia podujatia detského festivalu Festík

Použité reklamné kanály:

  • Facebook // správa firemnej stránky + tvorba obsahu
  • Instagram // správa firemného profilu + tvorba obsahu
  • Google Search PPC // platené výsledky vyhľadávania Google
  • Google Display PPC // bannerová reklama v reklamnej sieti Google (tisícky web stránok)
  • Google Gmail Ad // reklama v inboxe používateľov Gmailu
  • Facebook & Instagram Lead Ad // reklama zameraná na získavanie leadov vrámci súťaže o vstup do backstage a podpísané CD
  • Facebook Website Traffic // reklama zameraná na získavanie návštevnosti, ktorá bola smerovaná na stránku eventu v rámci webu Festík.sk
  • Facebook Event Promo // propagácia Facebookovej udalosti pomocou platenej reklamy
  • YouTube Bumper // reklama na YouTube so 6-sek. spotom
  • YouTube In-Stream // reklama na YouTube pred inými videami
  • Google Analytics // webová analytika & reporting
Unizdrav.sk & Unizdrav.cz – eshop so zdravotníckymi potrebami a pomôckami
Dermacol NONAME Acoustic Tour

© Copyright 2018 | Powered by