Shopping Palace žije eventami. To je stratégia, ktorú sme zvolili ešte v roku 2016, keď sme spolu s agentúrou Paypera vyhrali tender na komunikačné aktivity, ktoré zahŕňajú aj online reklamu, správu sociálnych sietí a webu nákupného centra.
Jedným z takých eventov boli aj tzv. Utuberské Vianoce, ktorých cieľom bolo prilákať do centra mladých ľudí, ktorí pravidelne sledujú svojich obľúbených „umelcov“ na YouTube. Do Shopping Palace zavítali v decembri viacerí influenceri ako Asimister, Kokijekul, Naked Bananas, či Zlý Zajo. Že vám to nič nehovorí? Nič si z toho nerobte, ešte pred eventom som o nich nepočul ani ja.. To ale nič nemení na fakte, že ide o novodobé slovenské celebrity. Chcete dôkazy? Tu sú:
Komunikáciu sme založili práve na nich, YouTuberoch samotných. Nechali sme ich pripraviť vlastné autentické video pozvánky, ku ktorým sme im poskytli len základné noty – kde, kedy, čo – Utuberské Vianoce 8.12.2018 v Shopping Palace Zlaté Piesky.
Vznik
Mimochodom program a fotky z eventu nájdete tu: